Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Monday 27 January 2014

Qaseh Gold Junior


Assalamualaikum,
Sejak anak-anak amalkan Qaseh junior ni, hati pun rasa lega. Sebelum ni asyik bertukar-tukar supplement untuk anak-anak je. Maklumlah, semua orang nak bagi yang terbaik untuk anak-anak kan. Alhamdulillah, sejak anak-anak ambil Qaseh Junior ni, saya dah tak sibuk-sibuk lagi nak tengok supplement lain untuk anak-anak. Dalam Qaseh Junior dah lengkap untuk bagi kat anak-anak.Untuk sihat tubuh badan, untuk imuniti badan yang kuat dan untuk otak yang cerdas.

Sebelum ni memang selalu bagi madu kat anak-anak tapi diorang susah sikit nak minum madu je. Madu asli kan ada rasa masam-masam sikit. Kadang-kadang tu rasa malas nak marah-marah anak-anak ni nak suruh makan madu, especially bila diorang ada batuk dan selesema. Kalau ada batuk dan selesema saya akan campurkan madu dengan perahan limau nipis atau limau kasturi. Bila dah campur tu, lagi la masam rasanya, lagi susah diorang nak minum. Bila dah mula bagi Qaseh Gold Junior ni, dah tak payah nak panggil-panggil lagi kalau nak minum madu ni. Keluarkan je botol Qaseh gold Junior dari peti sejuk, terus datang berlari kat ibu nak minum jus Qaseh ni. Alhamdullillah, sekarang ni dh jadi makanan harian untuk anak-anak. Stok memang sentiasa ada je kat rumah, selalunya terus beli 2 botol, bila habis 1 botol, dah ada satu lagi, senang sikit.

Qaseh Junior ni adalah campuran muniman botani dengan formulasi makanan sunnah seperti kurma, madu, kismis, buah tiin, zaitun, delima, habbatus sauda', air zam-zam, dan di tambah dengan bayam, za'faran, gam arab, pegaga, badam, dan garam bukit.Membantu meningkatkan tenaga, mencerdaskan minda serta membantu tumbesaran anak-anak yang lebih sihat. Semua kandungan dalam Qaseh Gold Junior ni sangat berkhasiat, malah makanan sunnah ni dah terbukti tiada kesan sampingan. Nabi Muhammad SAW bersabda "Rumah yang tiada kurma seperti rumah yang tidak mempunyai makanan."

Berikanlah anak-anak kita makanan terbaik. Makanan sunnah adalah makanan yang telah dipilih oleh Rasullullah SAW. Biarlah darah yang mengalir dalam tubuh anak-anak kita dari sumber yang halal.

Harga : RM60
SMS atau Whatsapp 019-3895191 untuk tempahan.

0 comments:

Post a Comment