Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Monday 19 May 2014

COVO Flawless Dual Finish Powder SPF 25

Assalamualaikum,

Flawless Dual Finish Powder SPF 25

Pernah dengar tak brand COVO? Saya pun baru je tau pasal brand ni. Masa jalan-jalan di Aeon hari tu, ternampak la kaunter Covo ni buat promotion bedak ni. Salesgirl tu memang promote la bedak ni kat saya. Akhirnya terbeli la juga bedak ni. Kenapa saya beli, sebab offer dia memang besttttttt.....................harga bedak ni RM79 dan harga offer cuma RM19 sahaja......terus la beli kan. So, esok tu terus la try bedak ni masa pergi kerja, wowwww..................memang best la bedak ni. Muka nampak licin dan senang je nak pakai, glide cantiiikkkkk je atas kulit muka. Kiranya, senang la nak pakai.Dan, ada pulak kawan tegur sebab nampak lain sikit, rasanya sebab pakai bedak ni la kot. Yang bestnya, saya pergi beli satu lagi bedak ni sementara masih harga offer RM19 ni. Sekarang memang guna bedak ni je la, puas hati la dengan harga yang sangat murah ni. Sebelum pakai bedak ni, saya guna bedak The Body Shop, harganya memang la boleh tahan, tapi rasanya senang lagi guna bedak Covo ni sebab bedak ni tak melekit kat muka. Lagi satu, bedak ni dah ada foundation sekali dan ada sun protection SPF 25. So, tak payah la pakai foundation dan cream sun protection yang lain. Senang kan.....

Bahagian dalam
Bedak ni dibungkus dengan kotak dan ada pouch sekali
Paper bag special untuk bedak


0 comments:

Post a Comment