Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Sunday 5 July 2015

Menang Peraduan Dutch Lady, Alhamdullillah

Assalamualaikum,

Nak cerita pasal rezeki hari ni. Rezeki ni dari Allah SWT, cuma rezeki ni datang dalam banyak cara dan bentuk. Bagi saya, kebahagiaan rumahtangga, dikurniakan anak-anak yang sihat dan comel, keluarga sihat dan bahagia, itu semua rezeki dari Allah SWT juga.

 Alhamdullillah, baru-baru ni saya dapat panggilan telefon mengatakan saya menang pertandingan 'Lebih Syiok Lebih Meriah Dutch Lady'. Terkejut juga sebenarnya sebab sebenarnya saya dah lupa pun pasal peraduan tu. Saja masuk untuk suka-suka je, tak sangka dapat hadiah pula.

Anak-anak saya memang minum susu UHT Dutch Lady ni, so tiap-tiap bulan memang berkotak-kotak beli susu Dutch Lady ni. Masa masuk peraduan ni, saja suka-suka je sebab masuk peraduan pun pakai SMS je. Tak sampai 2 minit pun nak hantar SMS tu. Nasib baik saya masih simpan resit pembelian susu kat AEON Big tu sebab, bila dia call bagitau saya menang, dia suruh saya pos resit asal dengan salinan kad pengenalan untuk pengesahan diorang nak hantar hadiah nanti.

Apa hadiahnya?????Alhamdullillah, saya menang AEON Big Gift Card bernilai RM500. Banyak kan tu. Boleh buat shopping barang-barang dapur kat AEON Big. Masa diorang call bagitau saya menang hadiah ni bulan Mac, Katanya hadiah akan sampai 6-8 minggu dari tarikh saya pos resit asal dan salinan kad pengenalan saya. Akhirnya, AEON Big Gift Card ni sampai minggu pertama bulan 6 hari tu. Kebetulan dah nak masuk bulan puasa kan, jadi boleh la saya beli barang-barang nak buat kuih raya sekali. Syukur sangat bila tiba-tiba ada orang nak bagi RM500 kat kita. Rezeki anak-anak sebab beli susu ni pun untuk anak-anak. ALHAMDULLILLAH.





Dah sampai

Alhamdullillah, RM500




2 comments: