Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Saturday 28 December 2013

Qaseh Gold

Assalamualikum,

Sekarang ni produk Qaseh Gold ni agak popular di pasaran. Ramai yang dah mencubanya dan ada yang mengakui keberkesanannya. Bila tengok ramai orang dah cuba, teringin juga nak cuba. Kebetulan seorang sahabat baru mula berbisnes Qaseh Gold ni, senang la saya nak dapatkan produk ni. Qaseh Gold ni ada 3 jenis, Qaseh Gold Adinda untuk perempuan, Qaseh Gold Kekanda untuk lelaki dan Qaseh Gold Junior untuk kanak-kanak.





Saya baru je dapat Qaseh Gold Adinda ni 2 hari lepas tapi belum makan lagi sebab saya sedang makan Bidadari. Nak habiskan Bidadari dulu baru nak mula makan Qaseh Gold Adinda ni. Saya pun dah pesan Qaseh Gold Kekanda dengan Qaseh Gold Junior untuk suami dan anak-anak. In sha Allah, lepas dah try dan ada kesan, saya akan update lagi.

Alhamdulillah, dah hampir sebulan saya amalkan Qaseh Gold ni. Memang sesuai dengan badan saya, badan rasa ringan dan bertenaga. Dan yang paling best, susu saya makin bertambah.Walaupun baby Zafar dah 1 tahun 4 bulan, saya still full breast feeding dan Qaseh Gold ni dah terbukti menambahkan air susu ibu. Alhamdulillah, rezeki Zafar.

Kalau ada yang berminat, boleh la order dengan saya, SMS atau whatsapp, 0193895191.

0 comments:

Post a Comment