Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Wednesday 26 February 2014

Facial Dermalogica

Assalamualaikum,

Ada tak perempuan tak suka cantik??? Ada kot tapi rasanya kebanyakan manusia yang bergelar perempuan memang tak suka kalau tak cantik kan? Memang itu dah lumrah orang perempuan. Nak baju cantik, tudung cantik, muka cantik...kalau boleh dari atas ke bawah semua nak nampak perfect. Saya pun lebih kurang mcm tu la juga, nak pergi kerja ke, nak keluar dengan family ke, mesti nak bersiap lawa-lawa kan, baru la ada self confident skit.

Bab dressing ni, memang kena pandai pilih yang matching la kan, tapi kalau bab muka pulak camana ye. Sesetengah orang tu letak make-up tebal-tebal tapi saya ni tak pandai sangat bermekap ni. Ala kadar je, letak sunblock dengan bedak, dah ok la tu. Tapi sejak dua menjak ni, rasa concern pulak bila tengok muka ni dah mula ada pigmentation. Dari jauh memang la tak nampak, dari dekat, tak bestnya tengok dah ada tompok-tompok hitam kat bawah mata ni. Teringat adik pernah tegur dulu. Katanya muka saya ni dah start ada pigmentation, kalau tak dijaga dari awal, pigmentation ni akan jadi makin tebal dan makin susah nak hilang kalau buat facial pun. Kalau dah tebal, kena buat treatment sampai beribu ringgit la nak hilangkan pigmentation ni. Tetiba rasa pentingnya nak cari tempat buat facial dan nak hilangkan pigmentation ni. Kebetulan adik memang kulit sensitif, kalau dulu kulit muka dia pantang ada silap sikit, mesti naik jerawat benyak sangat. Kiranya kulit dia jenis yang sangat berminyak dan sekarang kulit dia licin dan cantik sebab dia memang buat regular facial guna produk dermalogica.

Beberapa hari ni saya banyak la buat blog walking pasal facial ni. Banyak juga la info yang saya dapat pasal dermalogica ni. Dua minggu lepas, baby Zafar berak-berak agak kerap, so saya pergi la satu farmasi kat Bukit Rimau nak beli diaper cream, kebetulan kat situ ada satu spa facial dan ternampak produk dermalogica kat dalam. Saya pun terus masuk dan tengok-tengok la produk dermalogica tu. So, ada la seorang perempuan ni tegur saya dan offer untuk terangkan pasal facial diorang ni. Saya pun setuju je la sebab memang tengah survey tempat nak buat facial pun. Pakej yang diorang offer tu agak menarik bagi saya, dalam hati memang berminat la nak ambik offer tu. Offernya macam ni, bayar RM258 untuk membership dan akan dapat satu trial kit dermalogica yang bernila RM188 dan dapat satu kali facial bernilai RM250 selama 2 jam. Lepas tu boleh dapat diskaun 50% kalau buat facial time weekday, isnin sampai jumaat, boleh walk-in je katanya. Boleh juga dapat 50% untuk Signature Mini Programme diorang iaitu pakej-pakej facial lah. Macam menarik kan??? So, diorang pun buat la appointment untuk saya, so nanti bila dah pergi buat facial tu, saya akan update lagi. Untuk trial facial ni, saya dapat harga RM99 untuk swiss stem cell extract daripada harga asal iaitu RM380, facial selama 2 jam 30 minit.

Ni la nama kedainya

1st trial offer





0 comments:

Post a Comment