Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Saturday 22 February 2014

Restoran Asian Cibo Cyberjaya

Assalamualaikum,

Jom crita pasal makan pulak. Kali ni jauh jugak pergi makan, sampai kat cyberjaya. Sebenarnya, dah beli voucher ni kat Groupon, RM68 untuk 5 orang. Menu pulak macam best sebab ada udang, so saja la beli sebab nak try makan kat sini, best ke tak. Kebetulan hari tu ada kenduri kat Puchong dan Kajang, dari kajang terus ke Cyberjaya, nak makan malam terus kat restoran Asian Cibo ni. Abang dgn kakak ipar pun ada, adik bongsu pun ada, so, rasanya cukup la untuk 5 orang ni kan.


Restoran ni terletak kat The Street Mall, Cyberjaya. Tak la susah sangat nak cari, pakai GPS je boleh jumpa, cuma memang agak jauh juga dari Shah Alam. Sehari sebelum tu dah kena booking, so kitorang booking untuk dinner pukul 6 petang. Tapi, sampai terlewat sikit, pukul 6.25 rasanya baru sampai. Macam biasa lah, bila dah booking pakai groupon ni, bagi je voucher kat dia, so dia tahu la nak hidang apa kan. Tapi dalam pakej tu tak de nasi rupanya, so, just order nasi dan air je la. Bila tengok menu, agak mahal juga price makanan kat sini.



Pakej untuk 5 orang ni ada 4 course meal. Bagi saya yang paling sedap ialah menu udang tu, tak tau la apa namanya tapi memang sedap. Yang nampak macam pedas sikit tu ayam, sedap juga, rasanya banyak serai dalam resepi tu sebab memang terasa ada serai, So, air dia kebanyakannya yang biasa je, ada fresh juice dan ada juga air special, dan dalam air tu mesti diletak serai, so sedap juga rasanya. So, overall, makanan kat sini, dalam 4 bintang la, sebab sedap tapi agak mahal juga. Tak tau la nak datang lagi ke tak.

0 comments:

Post a Comment